Pages

ANNABERSKÉ VÁNOČNÍ TRHY 2015


Jako každý rok jsme opět vyrazili na vánoční trhy do Annabergu, a protože je to podle mě úplně jiná vánoční atmosféra, než v Čechách, tak jsem se rozhodla, že tam něco nafotím a dám to sem.


Jinak se omlouvám za některé 'né úplně' zaostřené fotky, ale moje zrcadlovka neumí fotit bez blesku, a proto jsou někté fotky rozostřené.




Naše první zastávka byla v Chomutově u známých, se kterými jsme potom vyrazili do Annabergu.


Na Německu se mi hodně líbí, že mají hodně louky. Málo kdy se mi stane, že by jsem v Čechách někde viděla jen tak část ničeho...



Takovou výzdobu mají v Annaberku v každém okně. Všude mají světýlka nebo něco, co vypadá vánočně a svítí to.


 

 Tady to sice není vidět, protože je fotka nezaostřená, ale takhle barevné domečky tam na trzích potkáte úplně běžně.


 Světýlka, světýlka a zase světýlka.







Ty ulice, Pane bože...To je nádhera! Tohle je jedna z mnoha věcí, která se mi na tom všem strašně moc líbí.


Jo, vím, že to dneska nebylo na nějaké moc velké rozkecávání, ale říkala jsem si, že mám dnes čas Tak proč ne?
 

halladova.

Žádné komentáře:

Okomentovat