Pages

BUĎME ŠŤASTNI

Buď šťastný? Ano. Jednoznačně ano!

Mnoho lidí se nesměje a nežije. Nežije životem, který je pro každého mnohem lepší, než deprese, sebepoškozování, život bez úsměvu... Běžte někam do klidu, sedněte si, zavřete oči a představte si, že se všichni usmívají, nikde nejsou pomluvy a všichni jsou na sebe milý. Hezký ne? Nebylo by to vůbec špatný, ale k životu nějaké ty deprese prostě patří. Jako k životu patří smích, tak sem patří i smutek. Povětšinou když jsou lidi smutní, tak si udělají čas na sebe. Relaxují, přemýšlí a celkově myslí na sebe, alespoň na chvilinku, což je dobře a podle mě je tohle jakoby léčba deprese - naše tělo přirozeně pozná, kdy potřebuje klid a pauzu. Doufám, že chápete, jak to myslím.
Dokážu za sebe teď upřímně říct, že žiju s úsměvem na tváři a to je ta věc, která mi dělá hrozně dobře. Mnohem líp se žije. Nejsme unavená, dělá mi to radost, mám nové kamarády, ale spoust jich ztrácím a do dne se mi chce mnohem líp. Ale co mě na tom všem nejvíce naplňuje? Nové žití, nový začátek. Všechno je jinak. Dalo by se to napsat jako pocit novoty a vy se to, co jste do posud dělali špatně, budete chtít napravit a teprve potom z vás bude někdo nový. Najednou poznáte, že tohle jste chtěli! A chcete žít takhle. 
Moje rozhodnutí pro šťastný život bylo ze dne na den a jsem za něj neskutečně ráda. Všeho jsem měla plné zuby a tak jsem se rozhodla pro řešení. Všechno negativum budu házet za hlavu a nazdar! Šlo to takhle týden, dva, tři až to byl měsíc a já se cítila hrozně fajn a teď už to beru úplně běžně. Podle mě je to velká, ale hrozně fajn změna.



halladova.

Žádné komentáře:

Okomentovat